Hledat
Menu

Nejčastější dotazy

Zákaznická podpora:

Poradíte mi s výběrem produktu?

S výběrem vhodného produktu vám rádi pomůžeme. Svůj dotaz nám můžete zaslat na e-mail, nebo nám přímo zavolejte.

Jaká je dodací lhůta zboží?

Dodací lhůta závisí na zvoleném způsobu platby a dopravy a skladové zásobě. Zboží, které máme skladem, expedujeme zpravidla do druhého dne od jeho uhrazení, přičemž dodací lhůta se pohybuje v rozmezí od 1 – 5 pracovních dnů. U platby na dobírku expedujeme zboží skladem rovněž do druhého dne.

Je možný nákup zboží na splátky?

Našim zákazníkům nabízíme nákup na splátky se službou COFIDIS. Podrobné informace o této službě najdete na stránce Prodej na splátky.

Kde můžu sledovat průběh objednávky?

Svoji objednávku můžete sledovat ve svém klientském účtu, který se vytvoří automaticky po vytvoření vaší objednávky. Přihlásíte se do něj jednoduše svojí e-mailovou adresou.
 

Co dělat, když nejde zaplatit platební kartou?

Pokud při úhradě objednávky narazíte na problém, neváhejte nás kontaktovat buď telefonicky, nebo na
e-mail.

Jaká je lhůta pro vyzvednutí objednávky na výdejním místě?

Možnost vyzvednutí objednávky na výdejním místě bývá zpravidla 7 dnů. Pokud potřebujete termín pro vyzvednutí prodloužit, kontaktujte nás včas telefonicky, nebo na e-mail.

Jak zjistím, že jste přijali platbu za objednávku?

Při úhradě objednávky pomocí bankovního převodu obdržíte potvrzení o platbě včetně daňového dokladu přímo do vašeho e-mailu. Při platbě kartou online uvidíte potvrzení o zaplacení ihned v rámci platební brány.

Lze změnit způsob platby nebo místo dodání?

V případě jakékoli změny u objednávky nás, prosím, kontaktujte buď telefonicky, nebo na e-mail. Zároveň mějte vždy připraveno číslo Vaší objednávky.

Jak mohu zrušit svou objednávku?

Pokud si z nějakého důvodu přejete zrušit svou objednávku, kontaktujte nás včas telefonicky, nebo na e-mail.

Nahoru